Oferty pracy

W związku z intensywnym rozwojem i realizacją nowych projektów Grupa Brokerska QUANTUM Sp. z o. o.
poszukuje osób do pracy na stanowiska:

(aktualnie: 10 ofert)

Specjalista ds. Obsługi Szkód Majątkowych - Łódź

Miejsce pracy: Łódź

Zakres obowiązków:

  • Zgłaszanie szkód do Towarzystw Ubezpieczeniowych,
  • Weryfikacja dokumentacji niezbędnej do uzyskania odszkodowania, w tym analiza zapisów umów ubezpieczeniowych i Ogólnych Warunków Ubezpieczeniowych,
  • Prowadzenie korespondencji z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, klientami, rzeczoznawcami w zakresie likwidacji szkód,
  • Prowadzenie negocjacji z Ubezpieczycielami w sprawach o odszkodowanie,
  • Przygotowywanie odwołań od decyzji ubezpieczeniowych,
  • Aktywna obsługa procesu likwidacji szkód w imieniu klienta i we współpracy z brokerami ubezpieczeniowymi,
  • Bieżące raportowanie przebiegu procesów likwidacji szkód,
  • Inne czynności dostosowane do kompetencji pracownika m.in.: inspekcje ryzyka, audyty ogniowe, organizacja szkoleń merytorycznych

Wymagania:

  • min. dwuletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej lub w sprawach o odszkodowanie,
  • zaangażowanie, chęć nauki i odwaga w podejmowaniu nowych wyzwań,
  • praktyczna wiedza z zakresu likwidacji szkód majątkowych,
  • umiejętność sprawnego i terminowego zarządzania powierzonymi sprawami,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,
  • dokładność w pracy, odpowiedzialność i rzetelność,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dobra znajomość jęz. angielskiego (ubezpieczeniowego) będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • nowoczesne standardy pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • udział w licznych szkoleniach merytorycznych
  • ciekawą pracę dostosowaną do kompetencji kandydata
  • dobrą lokalizację biura w Centrum Łodzi tuż przy dworcu Łódź Fabryczna

Broker ubezpieczeniowy / Asystent Brokera w Biurze Ubezpieczeń Komunikacyjnych - Łódź

Miejsce pracy: Łódź

Opis stanowiska:

  • aktywne pozyskiwanie klientów
  • systematyczne analizowanie potrzeb klientów,
  • przygotowywanie zapytań ofertowych oraz negocjacje z ubezpieczycielami / w przypadku stanowiska Asystenta wsparcie Brokera w tym zakresie
  • opracowywanie programów ubezpieczeń, porównań ofert i rekomendacji dla klientów / w przypadku Asystenta wsparcie Brokera w tym zakresie,
  • dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi klienta,
  • utrzymywanie bieżących relacji z klientami i towarzystwami ubezpieczeniowymi, przygotowywanie analiz, raportów i zestawień zgodnie z obowiązującymi procedurami w Spółce,

Wymagania:

  • minimum trzyletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych (mile widziane na stanowisku brokera w firmie brokerskiej),
  • znajomość rynku ubezpieczeniowego,
  • zdany egzamin brokerski /ew. gotowość przystąpienia do egzaminu,
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz sprawnej i terminowej realizacji powierzonych zadań,
  • dokładność w pracy, odpowiedzialność i rzetelność,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dobra znajomość jęz. angielskiego (ubezpieczeniowego) będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę lub innej dopasowanej do kandydata,
  • nowoczesne standardy pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • udział w licznych szkoleniach.

Specjalista ds. Obsługi Szkód Komunikacyjnych

Miejsce pracy: Łódź

Zakres obowiązków:

  • Zgłaszanie szkód do Towarzystw Ubezpieczeniowych,
  • Weryfikacja dokumentacji niezbędnej do uzyskania odszkodowania, w tym analiza zapisów umów ubezpieczeniowych i Ogólnych Warunków Ubezpieczeniowych,
  • Prowadzenie korespondencji z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, klientami, serwisami naprawczymi w zakresie likwidacji szkód,
  • Prowadzenie negocjacji z Ubezpieczycielami w sprawach o odszkodowanie,
  • Przygotowywanie odwołań od decyzji ubezpieczeniowych,
  • Aktywna obsługa procesu likwidacji szkód w imieniu klienta i we współpracy z brokerami ubezpieczeniowymi,
  • Bieżące raportowanie przebiegu procesów likwidacji szkód,
  • Inne czynności dostosowane do kompetencji pracownika m.in.: wycena pojazdów

Wymagania:

  • min. dwuletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej lub w sprawach o odszkodowanie,
  • zaangażowanie, chęć nauki i odwaga w podejmowaniu nowych wyzwań,
  • praktyczna wiedza z zakresu likwidacji szkód komunikacyjnych,
  • umiejętność sprawnego i terminowego zarządzania powierzonymi sprawami,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,
  • dokładność w pracy, odpowiedzialność i rzetelność,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dobra znajomość jęz. angielskiego (ubezpieczeniowego) będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • nowoczesne standardy pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • udział w licznych szkoleniach merytorycznych
  • ciekawą pracę dostosowaną do kompetencji kandydata
  • dobrą lokalizację biura w Centrum Łodzi tuż przy dworcu Łódź Fabryczna

Asystent w Biurze Obsługi Szkód

Miejsce pracy: Łódź

Zakres obowiązków:

  • Zgłaszanie szkód do Towarzystw Ubezpieczeniowych
  • Rejestrowanie szkód w dedykowanym systemie
  • Aktualizacja danych w systemie w zakresie szkód
  • Identyfikacja ryzyk ubezpieczeniowych
  • Weryfikacja dokumentacji niezbędnej do uzyskania odszkodowania
  • Tworzenie raportów na potrzeby Biura Obsługi Szkód

Wymagania:

  • trzeci lub wyższy rok studiów, mile widziane kierunki studiów o profilu: prawo, matematyka, informatyka, budownictwo, technologia produkcji, mechanika, maszynoznawstwo
  • zaangażowanie, chęć nauki i odwaga w podejmowaniu nowych wyzwań
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz sprawnej i terminowej realizacji powierzonych zadań
  • dokładność w pracy, odpowiedzialność i rzetelność
  • dobra znajomość jęz. angielskiego (ubezpieczeniowego) będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • nowoczesne standardy pracy,
  • dostosowanie grafiku pracy do harmonogramu studiów
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • udział w licznych szkoleniach merytorycznych
  • ciekawą pracę dostosowaną do kompetencji kandydata
  • dobrą lokalizację biura w Centrum Łodzi tuż przy dworcu Łódź Fabryczna

Broker ubezpieczeniowy / Asystent w Biurze Ubezpieczeń na Życie i Zdrowotnych - Łódź

Miejsce pracy: Łódź

Opis stanowiska:

  • aktywne pozyskiwanie klientów
  • systematyczne analizowanie potrzeb klientów,
  • przygotowywanie zapytań ofertowych oraz negocjacje z ubezpieczycielami / w przypadku stanowiska Asystenta wsparcie Brokera w tym zakresie
  • opracowywanie programów ubezpieczeń, porównań ofert i rekomendacji dla klientów / w przypadku Asystenta wsparcie Brokera w tym zakresie,
  • dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi klienta,
  • utrzymywanie bieżących relacji z klientami i towarzystwami ubezpieczeniowymi,przygotowywanie analiz, raportów i zestawień zgodnie z obowiązującymi procedurami w Spółce,

Wymagania:

  • minimum trzyletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń na życie (mile widziane na stanowisku brokera w firmie brokerskiej),
  • znajomość rynku ubezpieczeniowego,
  • zdany egzamin brokerski /ew. gotowość przystąpienia do egzaminu,
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz sprawnej i terminowej realizacji powierzonych zadań,
  • dokładność w pracy, odpowiedzialność i rzetelność,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dobra znajomość jęz. angielskiego (ubezpieczeniowego) będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę lub innej dopasowanej do kandydata,
  • nowoczesne standardy pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • udział w licznych szkoleniach.

Dyrektor Biura Ubezpieczeń Komunikacyjnych – Łódź

Miejsce pracy: Łódź

Opis stanowiska:

  • realizacja założonych planów sprzedażowych,
  • zarządzanie podległym zespołem,
  • budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z Klientami,
  • badanie potrzeb klientów,
  • przygotowywanie zapytań ofertowych,
  • przygotowywanie indywidualnych rozwiązań i rekomendacji w zakresie ubezpieczeń dla Klientów,
  • negocjowanie warunków ubezpieczeń,
  • dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi klienta,
  • realizacja i nadzór nad procesem wdrożenia nowych warunków u Klienta,
  • utrzymywanie bieżących relacji z klientami i towarzystwami ubezpieczeniowymi,
  • aktywne pozyskiwanie klientów,
  • współpraca z innymi Działami/Biurami Spółki,

Wymagania:

  • doświadczenie w zakresie ubezpieczeń, w szczególności w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych,
  • bardzo dobra znajomość rynku ubezpieczeń,
  • minimum 5-letnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej (mile widziane w zarządzaniu zespołem),
  • odporność na sytuacje stresowe
  • dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel),
  • samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • inicjatywa w działaniu i kreatywność,
  • staranność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • wykształcenie wyższe,
  • zdany egzamin brokerski, ew. gotowość przystąpienia do egzaminu,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz sprawnej i terminowej realizacji powierzonych zadań,
  • dokładność w pracy, odpowiedzialność i rzetelność,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dobra znajomość jęz. angielskiego (ubezpieczeniowego) będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę lub innej dopasowanej do kandydata,
  • nowoczesne standardy pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • udział w licznych szkoleniach.

Broker ubezpieczeniowy / Asystent Brokera w Biurze Ubezpieczeń Majątkowych - Łódź

Miejsce pracy: Łódź

Opis stanowiska:

  • aktywne pozyskiwanie klientów
  • systematyczne analizowanie potrzeb klientów,
  • przygotowywanie zapytań ofertowych oraz negocjacje z ubezpieczycielami / w przypadku stanowiska Asystenta wsparcie Brokera w tym zakresie
  • opracowywanie programów ubezpieczeń, porównań ofert i rekomendacji dla klientów / w przypadku Asystenta wsparcie Brokera w tym zakresie,
  • dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi klienta,
  • utrzymywanie bieżących relacji z klientami i towarzystwami ubezpieczeniowymi,przygotowywanie analiz, raportów i zestawień zgodnie z obowiązującymi procedurami w Spółce,

Wymagania:

  • minimum trzyletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń majątkowych (mile widziane na stanowisku brokera w firmie brokerskiej),
  • znajomość rynku ubezpieczeniowego,
  • zdany egzamin brokerski /ew. gotowość przystąpienia do egzaminu,
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz sprawnej i terminowej realizacji powierzonych zadań,
  • dokładność w pracy, odpowiedzialność i rzetelność,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dobra znajomość jęz. angielskiego (ubezpieczeniowego) będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę lub innej dopasowanej do kandydata,
  • nowoczesne standardy pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • udział w licznych szkoleniach.

Broker ubezpieczeniowy w Biurze Ubezpieczeń Majątkowych - Katowice

Miejsce pracy: Katowice

Opis stanowiska:

  • systematyczne analizowanie potrzeb klientów,
  • przygotowywanie zapytań ofertowych oraz negocjacje z ubezpieczycielami
  • opracowywanie programów ubezpieczeń, porównań ofert i rekomendacji dla klientów,
  • dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi klienta,
  • utrzymywanie bieżących relacji z klientami i towarzystwami ubezpieczeniowymi,pozyskiwanie klientów,
  • przygotowywanie analiz i zestawień zgodnie z obowiązującymi procedurami w Spółce,

Wymagania:

  • minimum trzyletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń majątkowych (mile widziane na stanowisku brokera w firmie brokerskiej),
  • znajomość rynku ubezpieczeniowego,
  • zdany egzamin brokerski
  • wykształcenie wyższe,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz sprawnej i terminowej realizacji powierzonych zadań,
  • dokładność w pracy, odpowiedzialność i rzetelność,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dobra znajomość jęz. angielskiego (ubezpieczeniowego) będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę lub innej dopasowanej do kandydata,
  • nowoczesne standardy pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • udział w licznych szkoleniach.

Broker Ubezpieczeniowy / Asystent Brokera w Biurze Ubezpieczeń Komunikacyjnych - Łódź

Miejsce pracy: Łódź

Opis stanowiska:

  • aktywne pozyskiwanie klientów
  • systematyczne analizowanie potrzeb klientów,
  • przygotowywanie zapytań ofertowych oraz negocjacje z ubezpieczycielami / w przypadku stanowiska Asystenta wsparcie Brokera w tym zakresie
  • opracowywanie programów ubezpieczeń, porównań ofert i rekomendacji dla klientów / w przypadku Asystenta wsparcie Brokera w tym zakresie,
  • dbałość o najwyższe standardy jakości obsługi klienta,
  • utrzymywanie bieżących relacji z klientami i towarzystwami ubezpieczeniowymi, przygotowywanie analiz, raportów i zestawień zgodnie z obowiązującymi procedurami w Spółce,

Wymagania:

  • minimum trzyletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych (mile widziane na stanowisku brokera w firmie brokerskiej),
  • znajomość rynku ubezpieczeniowego,
  • zdany egzamin brokerski /ew. gotowość przystąpienia do egzaminu,
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz sprawnej i terminowej realizacji powierzonych zadań,
  • dokładność w pracy, odpowiedzialność i rzetelność,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dobra znajomość jęz. angielskiego (ubezpieczeniowego) będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę lub innej dopasowanej do kandydata,
  • nowoczesne standardy pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • udział w licznych szkoleniach.

Młodszy Specjalista w Dziale Administracyjnym - Łódź

Miejsce pracy: Łódź

Opis stanowiska:

  • wprowadzanie danych do systemu,
  • wyjaśnianie rozbieżności rozliczeniowych z kontrahentami,
  • bieżące raportowanie przeterminowanych płatności oraz windykacja należności,
  • archiwizacja dokumentacji.

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole oraz sprawnej i terminowej realizacji powierzonych zadań,
  • dokładność w pracy, odpowiedzialność i rzetelność,
  • mile widziane doświadczenie w obszarze administracyjnym w branży ubezpieczeniowej.

Oferujemy:

  • pracę w przyjaznej atmosferze,
  • zatrudnienie na umowę o pracę lub innej dopasowanej do kandydata,
  • nowoczesne standardy pracy,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

Aplikacje zawierające CV  prosimy przesłać drogą elektroniczną na adres:

rekrutacja@quantum-broker.pl

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi tylko na wybrane oferty

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Brokerską Quantum Sp. z o.o. zawartych w mojej ofercie pracy w celu i zakresie niezbędnym do  przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

Klauzula informacyjna dla aplikantów (RODO)